Svært vellykket landsmøte
SOS Rasisme avholdt sitt 11. ordinære landsmøte helgen 4. – 6. april 2008 i Lillestrøm.
- Det var et svært konstruktivt møte, sier nylig gjenvalgt leder i SOS Rasisme, Trond Thorbjørnsen. – Spesielt var det mange gode forslag og en god debatt rundt arbeidsprogrammet.
Arbeidsprogrammet og uttalelser finner du her. Revidert prinsipprogram ligger her